Genel Bilgi

Sıklıkla Sorulan Sorular

Siparişim nerede?

Üye girişi yapıp hesabınızı görüntüleyerek sipariş durumunuzu öğrenebilirsiniz.

Yukarıya dön

İade ve değişim politikanız nedir?

Clinique Online ürünlerinizden memnun kalmadıysanız, kullanılmayan ürünü geri iade edebilirsiniz. İade yönergelerini görmek için lütfen buraya tıklayınız.

Yukarıya dön

Uluslararası siparişleri kabul ediyor musunuz?

Üzgünüz, clinique.com.tr Türkiye dışına gerçekleştirilecek siparişleri kabul etmemektedir.

Yukarıya dön

Siparişimi nasıl değiştiririm/iptal ederim ?

Lütfen en kısa sürede Müşteri Hizmetleri sorumlularımızla 0850 250 1793 no'lu numaradan iletişime geçin.

Yukarıya dön

İçerik listesini nasıl alabilirim?

Clinique ürünleri %100 Alerji testinden geçmiştir ve parfümsüzdür. Detaylı içerik bilgisi için lütfen Müşteri Hizmetleri sorumlularımızla 0850 250 1793 no'lu numaradan iletişime geçin.

Yukarıya dön

En favori ürünüm neden artık üretilmiyor? Yerine hangi ürünü tercih edebilirim?

Bir ürünün satışının sonlandırılmasına ya da yeni bir ürün lanse edilmesine ya da ürünün yeni bir boyutta lanse edilmesine müşterilerin tercihleri ve alışveriş alışkanlıkları göz önünde bulundurularak ülke bazında karar verilir. Clinique Online Danışmanları ile üretimi sonlandırılmış ürün adı/rengi bilgilerini paylaşarak alternatif ürün önerileri alabilirsiniz.

Yukarıya dön

Bitenler Ama Unutulmayanlar programı hakkında nereden daha fazla bilgi sahibi olabilirim?

Üretim artık gerçekleşmeyen bir Clinique ürünü hakkında yardım almak için Müşteri hizmetlerine tatil günleri dahil 7/24 0850 250 1793 numaralı telefondan ulaşabilir ve kullanabileceğiniz alternatif ürünleri öğrenebilirsiniz.

Sorgulamanızı Clinique'in temel ürün serileri içerisinde gerçekleştirebilirsiniz. Dönemsel, limitli üretilen veya promosyonel ürünler için sorgulama gerçekleştiremeyeceğinizi belirtmek isteriz.

Üretimi artık gerçekleşmeyen bir ürün adına sorgulama yapmak için bizimle tatil günleri dahil 7/24 0850 250 1793 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz.

Yukarıya dön

Clinique ile paylaştığım bilgiler başkaları tarafından da görüntülenebilir mi? Clinique ile paylaştığım bilgiler başkaları tarafından da görüntülenebilir mi?

Gizliliğinizi korumanıza saygı duyuyoruz. Bizimle paylaştığınız bilgiler sizin onayınız olmadığı taktirde üçüncü bir partiyle paylaşılmaz. Ayrıntılı bilgi için Güvenlik Politikası başlığını okuyunuz.

Yukarıya dön

SPAM filtreleri ve ISP

Internet Servis Sağlayıcınız (ISP) veya E-posta alıcınız e-postaları bloklamak için filtreler kullanıyor olabilir. Bu durum Clinique Online'dan e-posta almanızı etkileyebilir. Böyle bir durumla karşılaştığınızı düşünüyorsanız, e-posta programınızın yardım bölümüne danışınız veya internet servis sağlayıcınızla iletişime geçiniz. Böylece e-posta bloklama ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz ve Clinique Online'dan gelecek e-postalara ulaşabilirsiniz. Sorularınız için 0850 250 1793 no'lu numarayı arayabilirsiniz.

Sağlayıcınız Yahoo ise:

  1.         E-posta mesajınızı açın
  2.         En sağdaki "Adres Defterime Ekle" seçeneğini tıklayın.

Sağlayıcınız Hotmail ise:

  1.         E-posta mesajınızı açın.
  2.         Adres otomatik olarak Yahoo! Adres Defterinize eklenecektir.

Sağlayıcınız MSN ise:

  1.         E-posta mesajınızı açın.
  2.         Sağ taraftaki "Adresleri kaydet" seçeneğini tıklayın.
  3.         Kaydetmek istediğiniz adresin yanındaki kutuyu seçin. İletişim bilgilerini dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
  4.         "Kaydet"i tıklayın.

Yukarıya dön

Deneme ürünleri gönderebilir misiniz?

Deneme ürünleri genel dağıtıma tabi değildir. Eğer talebiniz "satın almadan önce denemek" ise Clinique Online politikasının memmun kalmadığınız ürünleri geri almak/değiştirmek olduğunu göz önünde bulundurunuz. Eğitimli bir Online Clinique Uzmanından ürün önerileri almak istiyorsanız, Online Uzmanlarımıza e-posta göndermenizi öneriyoruz.

Yukarıya dön

Hayvan Testi

Clinique Laboratories, LLC. hayvan testlerini ortadan kaldırma fikrine bağlıdır. Aynı derecede müşteri sağlığı ve güvenliğinin korunmasına ve içerisinde bulunduğumuz pazarda uygulanması gereken yasa ve kurallara da bağlıyız.

Biz ürünlerimizi ve ürün içeriklerimizi hayvanlar üzerinde test etmiyoruz. Ayrıca yasalar gerektirmediği koşulda başkalarından da bizim yerimize test etmelerini istemiyoruz. Son ürünlerimizi gönüllüler üzerinde yapılan klinik testlerle değerlendiriyoruz.

Clinique Laboratories, LLC. ürünlerin hayvanlar üzerinde test edilmemesini sağlayan gelişmeleri ve hayvanlar üzerinde uygulanmayan alternatif test yöntemlerini desteklemektedir. Bu bağlamda şirketimiz sektör ile birlikte çalışmakta ve global bilim topluluğuna araştırma için finansal destek sağlamaktadır.

Yukarıya dön

Hediyeli Satış Etkinlikleri

Şehrinizdeki Clinique standlarında gerçekleşen Hediyeli Satış günleri için Mağaza Bul bölümünü ziyaret edin. Clinique Online'a kayıtlı üyeler aldıkları aylık e-postalar ile Hediyeli Satış Etkinlikleri hakkında bilgilendirilirler. Bilgiler her ay yenilenir ve değişebilir. Dilerseniz şehrinizdeki Clinique standlarıyla olarak iletişime geçebilirsiniz. Etkinlik gerçekleşecek tarihlerde sizi bilgilendirmekten mutluluk duyacaklardır.

Yukarıya dön

Clinique Ürünlerini Nereden Alabilirim?

Size en yakın satış noktasını keşfetmek için Mağaza Bulucu'yu tıklayın.

Yukarıya dön

Randevu yöntemiyle çalışıyor musunuz?

Clinique, tüm Clinique standlarında konsültasyon hizmeti sunar. Konsültasyonlar profesyonel ve eğitimli Clinique Uzmanları ile iletişime geçmenizi sağlar. Dilerseniz, bize e-posta gönderebilirsiniz. Böylece bir Clinique Uzmanı e-posta yoluyla özel günleriniz için size ipuçları ve öneriler iletecektir.

Yukarıya dön

Aradığınız yanıtı bulamıyor musunuz?

Go to our E-posta gönderi formumuzu doldurun ve bizimle olarak iletişime geçin.

Yukarıya dön