İade ve değişimler
Memnuniyet garantisi
Clinique.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünlerin performansı veya kullanım koşulları hakkında sorularınız için size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Sorularınız için 0850 250 1793 no'lu numaradan ya da musterihizmetleri@clinique.com.tr üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Önceliğimiz sizlerin memnuniyetiniz sağlamaktır.
İade ve değişimler
Clinique.com.tr üzerinden aldığınız bir ürünü iade etmek istiyor ya da değiştirmek istiyorsanız, lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz.
1) İade yapmadan önce mutlaka 0850 250 1793 no’lu Müşteri Hizmetleri Servisini arayarak iade nedeninizi belirtiniz. Müşteri Hizmetleri tarafından alınan iade onayı ile iade işleminizi başlatabilirsiniz.
2) Gönderi sırasında hasar görmemeleri için ürünleri dikkatlice paketleyiniz.
3) İade paketinizi aşağıdaki adrese gönderiniz:
Ogli Depo Platform
Orhanlı Orta Mah. Atayolu Cad.
Öztaş Sok. No:4/1 F
Blok Depo Tuzla / İstanbul
4) Üzgünüz, iade gönderi faturaları geri ödemeli değildir. Hasar görmüş ürünler için bizimle en hızlı şekilde iletişime geçmenizi öneririz. Ayrıntılı bilgi ""Hasarlı Ürünler"" kısmında bulunabilir.
İade talebiniz en kısa sürede değerlendirilecektir.
İadeli ürünler fatura tarihinden itibaren 3-5 çalışma günü içerisinde değerlendirilir.
Faturanızın ve iade talebinizin değerlendirildiğine dair bir onay e-postası size gönderilecektir.
Sadece Clinique Online üzerinden alınan ürünlerin iadelerinin gerçekleştirilebildiği ve değişimlerinin yapılabildiği unutulmamalıdır.
İade ürünler hakkındaki sorularınız için 0850 250 1793 no'lu numaradan ya da musterihizmetleri@clinique.com.tr üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Ürünüm hatalı geldi, ne yapmalıyım ?
Siparişiniz ulaştığında, gönderi sırasında gerçekleşmiş olabilecek hasara karşı kartonu kontrol ediniz. Gönderi kartonunun gönderi sırasında yıpranmış olması normaldir. Ancak, gönderi sırasında ürününüzde veya ürünlerinizde hasar oluştuğunu tespit ettiyseniz lütfen bizimle en hızlı şekilde 0850 250 1793 no'lu numaradan iletişime geçiniz.
Lütfen en hızlı servisi almak için e-posta adresinizi, telefon numaranızı ve sipariş numaranızı ulaştırınız. En hızlı çözüme ulaşmak için, gönderi kutusunu, paketleme ürünlerini ve gönderi sırasında hasar görmüş ürünü saklayınız.