Sİparişler

Siparişim Nerede?

Üye girişi yapıp hesabınızı görüntüleyerek sipariş durumunuzu öğrenebilirsiniz.

Yukarıya dön

Sipariş gerçekleştirme süreci

Siparişler normal koşullar altında 1-2 iş günü içerisinde gerçekleştirilir(hafta sonları dışında).
Cumartesi ve Pazar günleri alınan siparişler Pazartesi günü gerçekleştirilir.
Ertesi Gün veya İkinci Gün Hizmeti ile alınan siparişler aynı gün 15:00'te alınmış gibi değerlendirilir.
Siparişler sadece iş günleri dahilinde değerlendirilir ve gerçekleştirilir(Tatil günleri hariç,Pazartesiden Cumaya).
Türkiye dışındaki noktalar için sipariş alınamamakta ve gönderi gerçekleştirilememektedir.
Bütün satışlar banka onayının ardından değerlendirilir.Sadece onaylanan satışlar gerçekleştirilir ve gönderilir.

Yukarıya dön

Sipariş sorgulama

ipariş sorgulama sayfasını ziyaret ederek en güncel siparişlerinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.Clinique Online siparişleriniz hakkındaki en güncel bilgiye en kolay ve hızlı olarak bu yolla ulaşabilirsiniz.

Sipariş sorgulamayı tıkladığınızda e-posta adresiniz ve şifreniz ile doğrulama yapmanız beklenmektedir.Sipariş özet sayfası güncel ve geçmiş siparişlerinize dair ayrıntılı bilgi özeti çıkaracaktır.Siparislerinizin gönderimi gerçekleştirildikten sonra sipariş numaranızı görüntüleyebileceksiniz.Siparişinizin takibini tarayıcınızın web sitesinde sipariş numaranızı girerek gerçekleştirbilirsiniz.

Bazı tarayıcı firmaların sipariş takip bilgisini sipariş gerçekleştirildikten 24 saat sonra güncellediğini unutmayınız.

Yukarıya dön

Canlı Destek

Siparişiniz hakkında sorularınız mı var? Clinique uzmanları her hafta Cuma günleri 10:00-18:00 saatleri arasında canlı konuşma bölümünde sorularınızı yanıtlamaktan mutluluk duyar.

Yukarıya dön

Sipariş iptali

Gerçekleştirdiğiniz online siparişinizi iptal etmek istiyorsanız , lütfen bize 0850 250 1793 no'lu telefondan ulaşın. Talebinizi gerçekleştirmek için elimizden geleni yapacağız.

Bazı durumlarda, siparişler ya da siparişlerin bazıları sistem tarafından farklı nedenlerden ötürü iptal edilebilir. Bu nedenler aşağıdaki gibidir:

Ürün(ler) stokta bulunmayabilir.
Ödeme bilgilerinin alınmasında sorun yaşanıyor olabilir.
Belirtilen adrese gönderi yapılamıyor olabilir.
Siparişin kopyası belirlenmiş olabilir.
Müşterinin talebi üzerine iptal edilmiş olabilir.
Siparişiniz iptal edildiyse, iptalin nedenini açıklayan bir e-posta bildirisi alırsınız. İptal edilen ürünler için faturalandırılmazsınız. Eğer iptal edilen siparişiniz için yeni bir sipariş gerçekleştirmek isterseniz, lütfen Clinique Online Müşteri Servisi ile 0850 250 1793 numarasından ya da e-posta yoluyla iletişime geçiniz.

Yukarıya dön