Clinique Türkiye Smart Rewards SSS
Last updated: December 24, 2019
- Clinique Smart Rewards nedir?
- Clinique Smart Rewards’a nasıl katılırım? Herhangi bir maliyeti var mı?
- Clinique Smart Rewards’a kimler katılabilir?
- Clinique Smart Rewards’a katılarak neyi kabul ediyorum?
- Clinique Smart Rewards’uhangi şartlar yönetir
- Clinique Smart Rewards nasıl işler?
- Üyeler ne tür avantajlardan yararlanır?
- Puanlarım neden kayboldu?
- Clinique Smart Rewards yıldönümü tarihim nedir ve nerede bulabilirim?
- Mevcut kademe durumum neden mevcut puanlarım tarafından yansıtılmıyor?
- Hesap durumumu nasıl kontrol ederim ve puanlarımı ve kadememi çevrimiçi olarak nasıl izlerim?
- Satın aldıklarımın hesabıma puan biriktirmesi ne kadar sürer?
- Bir ürünü iade edersem veya bir sipariş iptal edilirse Clinique Smart Rewards avantajlarıma ve / veya puanlarıma ne olur?
- Avantajlarımı nasıl elde ederim?
- Karşılama teklifimi nasıl kullanırım?
- Doğum Günü İndirimimi nasıl kullanabilirim?
- Adresinden Ücretsiz Standart Kargoyu nasıl alabilirim?
- Tamamlayıcı 30 dakikalık cilt bakımı hizmetimi nasıl alırım?
- Türkiye'deki Clinique'e uygun sahipli ve işletilen bir perakende mağazasında yeni ürünlere nasıl erken erişim sağlayabilirim?
- Özel Yıldönümü Hediyem nedir? Yıldönümü Hediyemi nasıl kullanabilirim?
- Puanlarım ve puan avantajlarım sıfırlanıyor mu?
- Kademe durumum ve kademe avantajlarımın süresi dolar mı?
- Clinique Smart Rewards üyeliğimin süresi doluyor mu?
- Clinique Smart Rewards feshedilebilir mi?
- Clinique Smart Rewards üyeliğim sonlandırılabilir mi?
- Clinique Smart Rewards üyeliğim sonlandırılırsa veya süresi dolarsa kazandığım ödüllere ne olur?
- Artık katılmak istemiyorsam Clinique Smart Rewards üyeliğimi nasıl sonlandırabilirim?
- Hesap bilgilerimi nasıl güncellerim, değiştiririm veya geri çekerim?
- Bir satın alma işleminin veya diğer Clinique Smart Rewards etkinliğinin hesabıma gerektiği gibi yansıtılmadığına inanıyorsam ne yapmalıyım?
- Parolamı unutursam ne yapmalıyım?
- Hesabımı ve / veya Clinique Smart Rewards puanlarımı ve avantajlarımı başka biriyle paylaşabilir miyim?
- Puanlarımın ve avantajlarımın herhangi bir nakit değeri var mı?
- Clinique e-posta ve SMS iletişimlerimi nasıl yönetirim?
Clinique Smart Rewards nedir?
Parlayan cildi ve karşı konulmaz makyajı seviyorsanız, Clinique Smart Rewards sevdiğiniz şeylerden daha fazla keyif almanın bir yoludur. Akıllı güzellik avantajlarınız katıldığınız anda başlar. Ne kadar çok puan toplarsanız, -cildinize, ihtiyaçlarınıza ve kalbinizin arzularına özel olarak uygun özel hediyeler, ikramlar ve deneyimlerle sizi o kadar çok ödüllendiririz. Program Türkiye içinde yalnızca clinique.com.tr adresinde geçerlidir.
Clinique Smart Rewards’a nasıl katılırım? Herhangi bir maliyeti var mı?
Clinique Smart Rewards’e clinique.com.tr adresinden kaydolarak ve kayıt için talimatları takip ederek katılabilirsiniz. Kaydolmak için adınızı ve soyadınızı, e-posta adresinizi, telefon numaranızı sağlamalı ve şifrenizi belirlemelisiniz. Katılmak için hiçbir ücret yok.
Clinique Smart Rewards’a kimler katılabilir?
Türkiye'de yasal olarak ikamet eden, en az 18 yaşında olan ve geçerli bir e-posta adresi sağlayan ve sürdüren bireyler üye olabilir. Elca Kozmetik Limited Şirketi tarafından veya iş ortaklarımız veya tedarikçilerimiz tarafından istihdam edilen kişiler, yalnızca kişisel kullanım için üyelik hakkına sahiptir, ancak tamamen bizim takdirimize bağlı olarak Program’ın belirli avantajlarından hariç tutulabilir.
Clinique Smart Rewards’a katılarak neyi kabul ediyorum?
Bir Clinique Smart Rewards üyesi olarak, web sitemizde yer alan ve zaman zaman değişiklik yapabileceğimiz Sadakat ProgramıKatılım Şart ve KoşullarınıKatılım Şart ve Koşullarını okuduğunuzu, anladığınızı ve onayladığınızı kabul edersiniz. Programın Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamındaki hususları için Aydınlatma Metni’mizi, Açık Rıza Metni’mizi, Elektronik Ticari İleti Metni’mizi ve Gizlilik Politika’mızı inceleyiniz.
Clinique Smart Rewards nasıl işler?
Clinique Smart Rewards, müşterileri Clinique ürünlerini satın aldıkları ve belirli marka deneyimlerine katıldıkları için ödüllendiren bir sadakat programıdır. Kaydolduğunuz tarihten başlayarak, bir üyenin uygun satın alımlarda tek bir yıl içinde kazandığı puan sayısına göre belirlenen kademe tabanlı bir programdır. Clinique Türkiye Smart Rewards Katılım Şart ve Koşulları kapsamında değişiklik yapma hakkına halel getirmeksizin. Şartlar ve Koşullar bölümünde avantajları olan 3 kademe vardır:
- Kademe 1, Smart 0 - 3499 puan
- Kademe 2, Brilliant 3500 - 7499 puan
- Kademe 3, Genius 7500+ puan
Katıldığınızda, otomatik olarak 1. Kademe Smart'a yerleştirilirsiniz ve Akıllı üyelerin aldığı tüm avantajlardan yararlanmaya hak kazanırsınız. İlk yılınızda en az 3500 puan kazandığınızda, otomatik olarak 2. Kademe Brilliant'a taşınırsınız. İlk yılınızda 7500 puan veya daha fazla kazanırsanız, Kademe 3, Genius'a hak kazanırsınız.
Belirli bir kademedeki statünüz, o kademeye hak kazandığınız yıl ve sonraki tam yıl için iyidir. Bundan sonra, her yıl bu kademeye hak kazanmak için yeterli puan kazanmanız gerekecektir. Örneğin, ilk yılınızda Kademe 2, Brilliant'a hak kazanırsanız, ikinci yılınızda Brilliant statüsünü koruyacaksınız. Ancak, ikinci yılınızda uygun satın alma ve uygun faaliyetlerden 3500 puandan daha az kazanırsanız, üçüncü yılınız için Kademe 1, Smart statüsüne geri dönersiniz.
Kademe ne kadar yüksek olursa, avantajları da o kadar iyi olur.
Üyeler ne tür avantajlardan yararlanır?
Üye olarak puan avantajlarınızın yanı sıra kademe ve kademe avantajlarınızı belirleyen puanlar kazanırsınız.
Puan Avantajları:Farklı puan seviyelerinde, clinique.com.tr adresinde bir satın alma işlemi ile birlikte kullanılabilecek kuponları kullanacaksınız. Bu ödüller, aşağıda listelendiği gibi biriktirdiğiniz toplam puana dayanmaktadır. clinique.com.tr adresinde işlem başına 1 kupon kullanmalısınız. Clinique, kupon tutarlarını güncelleme ve buna göre üyeleri bilgilendirme hakkını saklı tutar.
Clinique'in Şartlar ve Koşullar metninin 1.1. maddesindeki hakları saklı olmak kaydıyla, aşağıda biriken puanlara dayalı kupon tutarları verilmiştir:
- • 2.000 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün
- • 3.500 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün
- • 5.500 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün
- • 7.500 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün
- • 10.000 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün
Kademe Avantajları: Belirli avantajlar, elde edilen kademeye bağlıdır ve şu anda sahip olduğunuz puanların sayısına bakılmaksızın, o kademedeyken bu avantajlardan yararlanabilirsiniz. Aşama avantajları yalnızca clinique.com.tr adresinde kullanılabilir. Yıldönümü tarihinizde, puanlarınız sıfıra düşse bile, yıl için ilk kademe durumunuz, önceki yılda kazanılan puan sayısına göre belirlenir.
Kademe 1, Smart: 0-3499 puan
- clinique.com.tr adresinden ilk alışverişinizde % 15 indirim (sadece bir kez).
- Doğum Günü İndirimi: Doğum gününüzdeki bir satın alma işleminin % 20'si (yılda bir kez).
- 550TL üzerindeki tüm siparişlerinizde Ücretsiz Standart Nakliye.
Kademe 2, Brilliant: 3500-7499 puan
- Tüm 1. kademe avantajları.
- Türkiye'de bir Clinique perakende mağazasında tamamlayıcı 30 dakikalık cilt bakımı hizmeti (yıldönümünde 2 kez).
- İnternet üzerinden yeni ürünlere göz atma
- Booster noktaları etkinlikleri.
Seviye 3, Genius: 7500 puan ve üstü
- Tüm 2. kademe avantajları.
- Doğum Günü İndirimi: Doğum gününüzdeki bir satın alma işleminin % 25'i (yılda bir kez).
- Yıldönümü Hediyesi: Yıldönümü ayınızda satın aldığınız ürünün % 25'ini alın (yılda bir kez).
Puanlarım neden kayboldu?
Puanlarınızı kuponlar için kullandığınızda, hesabınızdaki mevcut puanlar, kullandığınız puan miktarına bağlı olarak azalacaktır.
Puanlar, Clinique Smart Rewards yıl dönümü tarihinden itibaren bir yıl süreyle geçerlidir. Her yıl yıldönümü tarihinizde, mevcut puanlarınız sıfırlanır ve yeni ödüller için kullanmak üzere yeni puanlar biriktirmeye başlarsınız. Yıl dönümünüzde puanlarınız sıfırlansa bile, kademe durumunuz önceki yıl kazanılan puan sayısına göre belirlenir.
Clinique Smart Rewards yıldönümü tarihim nedir ve nerede bulabilirim?
Bu, Clinique Smart Rewards programına kaydolduğunuz tarihin yıl dönümüdür ve 12 aylık bir döngüde gerçekleşir. Örneğin, Clinique Smart Rewards’e 15 Kasım 2018'de katıldıysanız, yıldönümü tarihiniz 15 Kasım 2019 ve sonraki her yıl 15 Kasım olacaktır.
Yıldönümü tarihiniz Clinique Smart Rewards hesabınızın sayfasında gösterilir.
Mevcut kademe durumum neden mevcut puanlarım tarafından yansıtılmıyor?
Clinique Smart Rewards üyeliğinizin birinci yılında, kademe durumunuz o ilk yıl boyunca biriktirdiğiniz puanlarla belirlenir. Yıldönümü tarihinizin birinci yıldan sonra puanlarınız sıfırlanır ve tekrar puan ödülleri kazanmaya başlayabilirsiniz. Puanlarınız kuponlar için kullandığınızda ve her yıl yıldönümünüzde sıfırladığınızda azalırken, yıl için ilk kademe durumunuz önceki üyelik yılı boyunca biriktirdiğiniz puanlarla belirlenir ve sahip olduğunuz puanların sayısı ne olursa olsun bu kademe avantajlarından yararlanabilirsiniz.
Hesap durumumu nasıl kontrol ederim ve puanlarımı ve kadememi çevrimiçi olarak nasıl izlerim?
clinique.com.tradresinden çevrimiçi olarak hesabınızı ziyaret ederek veya +90850250 1793 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek mevcut puanlarınızı, kademenizi ve mevcut avantajlarınızı takip edebilir ve Clinique Smart Rewards hesap durumunuzu kontrol edebilirsiniz.musterihizmetleri@clinique.com.tr adresine e-posta gönderin. Tüm puanlar, siparişiniz gönderilinceye kadar beklemede kalır ve bu tarihte tamamen olgunlaşır.
Satın aldıklarımın hesabıma puan biriktirmesi ne kadar sürer?
Program aracılığıyla kazanılan tüm puanlar, sipariş gönderildiğinde tahakkuk ettirilecek olan www.clinique.com.tr. adresindeki çevrimiçi satın alımlarla kazanılan puanlar hariç olmak üzere 24 saat içinde hesabınıza tahakkuk ettirilecektir. Puanlarınız hesabınıza aktarılmadıysa, lütfen Müşteri Hizmetleri ile +90850250 1793 numaralı telefondan veyamusterihizmetleri@clinique.com.tr adresinden e-posta adresinden iletişime geçin.
Bir ürünü iade edersem veya bir sipariş iptal edilirse Clinique Smart Rewards avantajlarıma ve / veya puanlarıma ne olur?
Satın alma işleminden sonraki 14 gün içinde iade edilen herhangi bir ürün veya iptal edilen herhangi bir sipariş, o satın alma işleminden aldığınız puanları tersine çevirecektir, ancak bu siparişte yeni bir aşamaya geçerseniz, yeni kademe durumunuzu koruyacaksınız. Sahte veya Clinique Smart Rewards Hüküm ve Koşullarını ihlal eden başka bir faaliyet yoluyla bir siparişin alındığı tespit edilirse, bu puanlar ve varsa kademe durumunuz da geri alınacaktır. .
Avantajlarımı nasıl elde ederim?
Clinique Smart Rewards avantajlarınız ve kuponlarınız yalnızca www.clinique.com.tr adresinde kullanılabilir. Kişisel hesabınızda listelenen uygun tekliflerinizi ve ödüllerinizi bulacaksınız.
Karşılama teklifimi nasıl kullanırım?
Clinique Smart Rewards programına kaydolan tüm üyeler, ilk çevrimiçi satın alma işleminde % 15 indirim olan bir karşılama teklifine hak kazanır. Sitede Program hesabınıza giriş yapıp karşılama teklifi indiriminizi seçerek karşılama teklifi indiriminizden yararlanabilirsiniz. Bu karşılama teklifi, ilk satın alma için yalnızca bir kez geçerlidir.
Doğum Günü İndirimimi nasıl kullanabilirim?
Üyeler, yılda bir doğum günü indirimi almaya hak kazanır. Doğum tarihinizi verdiyseniz, Clinique Smart Rewards pazarlama e-postalarını almayı seçtiyseniz, hesabınıza kayıtlı posta adresinde bir doğum günü indirimi kullanabileceğinizi bildiren bir posta alacaksınız. Doğum gününüzün ayı boyunca, Sitede Program hesabınıza giriş yaparak ve doğum günü indiriminizi seçerek Program doğum günü indiriminizi kullanabilirsiniz. Doğum günü indirimleri devredilemez, geciktirilemez, değiştirilemez veya iade edilemez.
http://www.clinique.com.tr adresinden Ücretsiz Standart Kargoyu nasıl alabilirim?
clinique.com.tr adresinden herhangi bir alışverişte Ücretsiz Standart Kargo, tüm Kademe 2, Brilliant ve Kademe 3, Genius üyeleri için ücretsizdir. Kademe 1 - Smart üyeler için Ücretsiz Standart Kargo, 550TL üzerindeki herhangi bir siparişte ücretsizdir. Ödeme sırasında "Standart" nakliyeyi seçmeli ve Clinique Smart Rewards hesabınızda oturum açmalısınız.
Tamamlayıcı 30 dakikalık cilt bakımı hizmetimi nasıl alırım?
30 dakikalık ücretsiz cilt bakımı hizmeti, yalnızca Kademe 2, Brilliant ve Kademe 3, Genius üyelerimize sunulmaktadır. clinique.com.tr adresinden online olarak rezerve edilebilirler. 30 dakikalık cilt bakımı hizmetleri doluluk durumuna bağlıdır ve önceden rezervasyon yaptırılmalıdır. Kayıt yıl dönümünde iki ücretsiz hizmet sunulmaktadır. Aynı yıldönümünde hem Kademe 2, Brilliant hem de Kademe 3, Genius'a ulaşırsanız, dört adet 30 dakikalık cilt bakımı hizmetinden yararlanabilirsiniz (ikisi Kademe 2'den, Brilliant durumu ve ikisi Kademe 3, Genius statüsünden).
Türkiye'deki Clinique'e uygun sahipli ve işletilen bir perakende mağazasında yeni ürünlere nasıl erken erişim sağlayabilirim?
Yalnızca Kademe 2, Brilliant ve Kademe 3, Genius üyelerimiz için, yeni ürünlere erken erişim, resmi lansmanından birkaç gün önce Türkiye'deki Clinique'e uygun sahipli ve işletilen bir perakende mağazasında verilecektir. Clinique Smart Rewards pazarlama e-postalarını almayı seçtiyseniz, lansmandan birkaç gün önce bir e-posta alacaksınız.
Özel Yıldönümü Hediyem nedir? Yıldönümü Hediyemi nasıl kullanabilirim?
Yıldönümü Hediyesi yalnızca Kademe 3, Genius üyelerimiz içindir. Clinique Smart Rewards pazarlama e-postalarını almayı seçtiyseniz, yıl dönümünüzde sizi bilgilendirmek için bir e-posta alacaksınız. Yıl dönümü ayı boyunca, Clinique Smart Rewards hesabınıza giriş yapmışken clinique.com.tr adresinden satın alarak ve yıl dönümü hediyenizi seçerek Yıldönümü Hediyenizi kullanabilirsiniz. Yıldönümü Hediyeleri, Clinique Smart Rewards yıldönümünüzün olduğu ay kullanılmalıdır, aksi takdirde teklifin süresi dolar. Yılda üye başına bir Yıldönümü Hediyesi limiti vardır ve Yıldönümü Hediyeleri devredilemez, geciktirilemez, takas edilemez veya iade edilemez.
Puanlarım ve puan avantajlarım sıfırlanıyor mu?
Evet. Yıldönümü tarihinizde, puanlar sıfırlanır.
Puan ödülleri, biriktirdiğiniz puan sayısına göre alınabilir. clinique.com.tr adresinde işlem başına yalnızca bir puan ödülü kullanabilirsiniz. Mevcut puanlarınızı yıldönümünüzden önce kullanmanız gerekir, aksi takdirde uygun puan ödülleriniz her yıl yıldönümü tarihinde sıfırlanır.
Kademe durumum ve kademe avantajlarımın süresi dolar mı?
Aşama avantajları, belirli bir aşamada olduğunuz sürece geçerlidir. Bir kademe aşağı inerseniz, avantajlarınız buna göre değişir.
Yıl dönümünüzdeki birinci yıldan sonra puanlarınız sıfırlanır ve tekrar puan avantajları kazanmaya başlayabilirsiniz. Puanlarınız her yıl, yıl dönümünüzde sıfırlanırken, kademe durumunuz, kaç puan kullandığınıza bakılmaksızın, önceki üyelik yılında kazandığınız puan sayısına göre belirlenir. Belirli bir kademedeki statünüz, o kademeye hak kazandığınız yıl ve sonraki tam yıl için iyidir. Bundan sonra, her yıl bu kademeye hak kazanmak için yeterli puan kazanmanız gerekecektir. Örneğin, ilk yılınızda Kademe 2, Brilliant'a hak kazanırsanız, ikinci yılınızda Brilliant statüsünü koruyacaksınız. Ancak, ikinci yıl içinde uygun satın alımlarda 600 puandan daha az kazanırsanız, üçüncü yılın başında Kademe 1,Smart statüye geri dönersiniz.
Clinique Smart Rewards feshedilebilir mi?
Tamamen kendi takdirimize bağlı olarak, Clinique AkıllıÖdüller’i veya bu sadakat programının herhangi bir özelliğini herhangi bir zamanda önceden bildirimde bulunmaksızın iptal edebilir, değiştirebilir, kısıtlayabilir veya sonlandırabiliriz, Bu Program sona erdirilirse, ödülleriniz, avantajlarınız ve / veya puanlarınız programın sona erdiği tarih itibariyle otomatik olarak sıfırlanacak ve bu tarihten sonra artık kullanılamayacaktır.
Clinique Smart Rewards üyeliğim sonlandırılabilir mi?
Artık katılmak istemiyorsam Clinique Smart Rewards üyeliğimi nasıl sonlandırabilirim?
Artık Programın bir parçası olmak istemediğinize karar verirseniz, üyeliğinizi istediğiniz zaman Sitede hesabınıza giriş yaparak ve Programdan çıkarak veya +90850250 1793 numaralı Müşteri Hizmetlerini arayarak iptal edebilirsiniz. veya musterihizmetleri@clinique.com.tr e-posta ile Türkiye içinde. Üyeliğinizi iptal ederseniz, birikmiş tüm puanları ve avantajları ile kademe durumunuzu kaybedersiniz.
Hesap bilgilerimi nasıl güncellerim, değiştiririm veya geri çekerim?
Bilgilerinizi clinique.com.tr adresinden veya +90850250 1793 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek veya musterihizmetleri@clinique.com.tr adresinden e-posta yoluyla güncelleyebilirsiniz.
Bir satın alma işleminin veya diğer Clinique Smart Rewards etkinliğinin hesabıma gerektiği gibi yansıtılmadığına inanıyorsam ne yapmalıyım?
Üyelik hesabınızla ilgili sorularınız varsa lütfen Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin veya +90850250 1793 numaralı telefondan bizi arayın veya musterihizmetleri@clinique.com.tr adresinde e-posta gönderin.
Parolamı unutursam ne yapmalıyım?
clinique.com.tr adresinden şifrenizi giriş sayfasından 'Şifremi Unuttum' seçeneğini seçerek sıfırlayabilirsiniz.
Puanlarımın ve avantajlarımın herhangi bir nakit değeri var mı?
Hayır. Clinique Smart Rewards aracılığıyla kazanılan puanların ve avantajların nakit değeri yoktur, devredilemez ve puanlar ve avantajlar üzerinde hiçbir mülkiyet hakkınız yoktur. Clinique Smart Rewards ödülü olarak alınan ürünler iade edilemez veya para veya başka herhangi bir ürün veya puanla değiştirilemez.
Clinique e-posta ve SMS iletişimlerimi nasıl yönetirim?
Öncelikle, Açık Rıza Metni’mizi ve Elektronik Ticari İleti İzni Metni’mizi onaylamanız halinde, sizinle elektronik ortamda iletişime geçilmeye başlanacaktır. İletişim tercihlerinizi clinique.com.tr adresindeki çevrimiçi hesabınızdan güncelleyebilirsiniz. Tarafınıza iletilen elektronik iletilerde belirtilen adımları takip ederek, tarafımızdan size gönderilecek elektronik posta ve SMS’leri almayı dilediğiniz zaman iptal edebilirsiniz. Ne yazık ki, Programa başka bir şekilde kaydolmak mümkün değildir. Şirketimizden ticari elektronik ileti almaktan vazgeçmenizin, hiçbir surette Program’a katılımınızı veya Program kapsamında birikmiş hak, menfaat, ödül veya ayrıcalıklarınızı etkilemeyeceğini belirtmek isteriz.
Hala sorularınız mı var?
Lütfen Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçiniz, +90850250 1793'ü arayınız veya musterihizmetleri@clinique.com.tr adresine mail gönderiniz.